Filmdag

Hej!
Dagen fram tills nu har spenderats i min säng med en massa filmer
och det kommer den att fortsätta göra för jag har varit  uppe hela natten för  en massa dumma exidenter


Men ni får fortsätta och ha en jätte bra dag :)


Julafton

Hej! och godjul.

Ja jisses vad bra den här dagen har varit först mat och julklappsutdelning hos farmor & farfar sen hem och ta det lite lungt sedan bege sig till mormor & morfar och äta godmat där sedan öppnade vi julklappar och jag fick precis det jag önskade mig en platt tv wesc hörlurar smycken kuddar lampa skivor biobiljetter och massvis med pengar



                                     
                                                       Tack för julklapparna och för den här dagen!

Godnatt

Om ca 40minuter är det juleafton längtar som sjutttton :D

Men nu ska jag gåoch lägga mig vi ses imorgon puss.


I'm a hero


091223

Hej!
Igår slutade skolan det var en rolig dag vi fick våra betyg och det var toppen :)

 
Så här såg jag ut igår..



Iallafall  nu sitter jag och kollar på Great balls of fire med Jerry Lee Lewis och har precis slått in alla julklappar det är bara nån enstaka kvar, skönt att vara klar iallafall. Imorgon är det julafton då, yippi! ♥

Men nu ska jag fortsätta kolla så ses vi

RSS 2.0