Home

Nu är jag hemma igen det var mums med tåååårta. :)
Har jag rätt mycket som jag ska ordna så nu kan jag inte blogga mer på
en stund hoppas ni inte blir besvikna ;)


Vi ses ♥

Lördag

Hallå.
Har varit vaken sen klockan 6 så jag har bara sovit i 6 timmar inatt det känns verkligen i huvudet och i kroppen, iallafall så sitter och kollar på Big daddy och det är den 100ronde gången jag ser den nu.



Idag ska jag bara ta det lungt eller juste jag ska på kalas vid två så jag måste göra mig i ordning
snaaaaart





PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSAR!

Fredag

Hej!
Kom precis hem ifrån pappa, föjlde med han och jobbade i västervik
kännade några stålar på det hihi! :)

Men nu ska jag dansa lite c.i.a.o

MMMMJJJJ

♥ 

sthlm

Då är man tillbaka från stocholm då, alla dagar har det varit födelsedagsfirande och i söndags kollade jag på när mina causins tränade amerikansk fotboll och i måndags drog jag och min faster in till stan och shoppade lite.

ett armband från cocoo 245kr.


ett linne  59,50 kajal 79
wildflowerskor 499  sjal 99kr

Onsdag

Det har varit en bra dag tycker jag fast jag har åkt på halsont och massa annat jobbigt men jag gick till
skolan för att medverka på svenskan och göra färdigt min engelska grej, efter plugget drog jag nathalie
och ebba till stan och jag köpte med min en massa armband och en tröja,

Och nu sitter jag och kollar på efterlys och ja inget mer händer väl ikväll, funderar på att kolla på g
efter. ..  .

hundra frågor

Tänkte ge er 100 svar nu, det går nog snabbt innan ph börjar

1. Har du rökt? ja
2. Har du snusat? nej
3. Har du varit full? nja
4. Har du legat i sängen brevid en kille? ja
5. Har du blivit dumpad? ja
6. Har du blivit slagen allvarligt? nej
7. Tar du droger? nej
8. Har du strulat med en tjej? nej
9. Har du pussat en tjej? ja
10. Hatar du någon? nej inte hatar
11. Älskar du någon? ja mina vänne och familyu
12. Har några av dina vänner svikit dig? ja det man väl kalla det ..
13. Har du ljugit för nån? har väl hänt
14. Har du legat brevid en tjej i sängen? ja
15. Hatar du dig själv? hatar är väl ett stark ord, ogillar ibland ^.^
16. Gillar du orange? kan vara fint ibland
17. Har du haft oskyddat sex? nej
18. Har du nån sjukdom? har ont i halsen nu.
19. Har du skämt ut dig för nån du gillar? nä eller ?
20. Har du en gris? nää
21. Äger du en plattång? nej den har gått sönder :( men jag tar mammas
22. Har du en bror? ja
23. Har du sjukt bra humor? den är bäst!
24. Är du brunett? JA!
25. Gillar du att stå i duschen flera timmar? nej efter 20 minuter blir ju fingrarna som russin.
26. Tycker du om hästar? nathalies ponny gillar jag
27. Har du en hund? ja en rottweiler
28. Har du skilda föräldrar? jao
29. Har du gått på simskola? när jag var sex bast
30. Har du sagt bög till en kille? jada
31. Har du sagt fitta till en tjej? har jag de ?
32. Har du fuskat? givetvis ^^
33. Har du en tv på ditt rum? ja
34. Har du lunar? den är deleted.
35. Har du MSN? ja
36. Gillar du att festa? ibland
37. Har du bruna ögon? ja
38. Gillar du att fota? ja :)
39. Har du sett dig själv brinna? nej
40. Hjälper du dina vänner? så gott jag kan.
41. Gillar du tacos? JA!!
42. Har du dansat? ja livet är som en dans
43. Tycker du att du är söt? nej
44. Har du spelat fotboll? ja
45. Äger du en lacoste-tröja? nej
46. Kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? ja
47. Har du ätit sniglar? nej 
48. Äger du en locktång? ja
49. Gillar du att tugga tuggummi? ja
50. Borstar du tänderna varje morgon och kväll? ja
51. Gillar du kläder? KLÄDER <3
52. Hatar du falska vänner? ja.
53. Gillar du räkna matte? Öh nej
54. Är Måns Zelmerlöv snygg? inte min smak
55. Har du gråtit inför en vän? ja
56. Kan du sjunga? i mina öron kan jag väl det, men jag vet inte om det hörs samma i andras öron HAHA 
57. Har du sett nån dö? nej tack gud för det!
58. Säger du vad du vill? ja ofta
59. Är du stor? biff
60. Väger du mer än 50? nej
61. Är du längre än 1.70? nej
62. Är du kortare än 1.60? jag är väl runt 1.60
63. Älskar du sommaren? JA <3
65. Har du mer än 6 par skor? ja
66. Brukar du sjunga när du är i duschen? alltid
67. Har du hoppat ut ifrån ett fönster? nej vad ska det vara bra för?
68. Har du mer än 3 par mjukisbyxor? jag har 3 par
69. Gillar du att städa? nej tvärtimot
70. Gillar du att sova länge? <3
71. Har du varit med om en olycka? ja dörrolycka jag klämde mitt pekfinger 
72. Är du förvirrad? always
73. Har du mer än 6 par byxor? ja
74. Har du förlorat en vän? ja
75. Gillar du att shoppa? ja det är ett stort intresse HHiihi
76. Har du varit i London? Ja
77. Gillar du spindlar? NEJ FÖRFAN!
78. Klarar du dig själv? ja
79. Har du lagat mat? ja
80. Är du klantig? (a)
81. Har du foppatofflor? nej
82. Har du mer än 20 låtar på din dator? haha nej spotify har ja
83. Sminkar du dig innan skolan? ja
84. Har du träffat en kändis? ja massor :I
85. Har du mer än 7 par nagelack? nej alla går ju bort efter ett tag så jag har väl bara ett eller två kvar :(
86. Har du busringt? ja det är min fritids-syssla
87. Har du skällt på din bror? haha every day
88. Har du en vän som skiter i dig? kan man säga va?
89. Har du velat göra saker men vågar inte? ja
90. Sover du med något gosedjur? nej
91. Har du åkt nånstans utan att du får? nej
92. har du tältat ? massa gånger
94. Har du bränt dig? längesedan
95. Har du lekt med levandeljus? ja gjorde det igår kväll.
96. Har du en katt? ja tre små hårbollar som hårar ner mig :(
97. Skäms du? för vad?
99. Tycker du om gurka? ja det är mums
100. Är det här sista frågan? tydligen


Lima


2 februari

Hej..
Kom hem från skolan för ett tag sen just nu dunkar jag musik på högsta
volym för att jag är så jävla irriterad.









BUUUUUUUUUUUUUUUH!


Uh


Kikade runt lite och hittade dessa snyggingar, jummie!


TV

Varit bänkad framför tv hela kvällen men en stor fet godispåse och nu börjar Paradise hotel och sen får man väl blippa över till Aschberg där tydligen Kisse och gaybloggaren ska medverka ;)


Måndag

Ja då var det en ny vecka ännu en gång och jag blir bara tröttare och tröttare på detta vädret som inte vill sluta ;)

Funderar på att sova......
Och jag ska nog det nu  ha en fortsatt trevlig dag :)


RSS 2.0