Onsdag

Tjena! :)
Den här dagen har varit helt okej faktiskt! kort skoldag eftersom att vi skulle åka in till staden och intervjua olika partigrejer så slutade vi tidigare.

Har precis solat solarium och det var grymt skönt,
Och nu sitter jag här och kollar på efterlyst, är skit sugen på glass

Men nu var reklamen slut så vi hörs snart :) pussar!


090928

Tjena mittbena.

Dagen började med att jag var hos tandläkaren och fridan hade såklart hål ? eller?
Iallafall så hängde jag med jasmine till sjukgymnasten efter plugget för hon skulle träna sitt ben ode,
efteråt drog vi in till stan och kollade runt, jag hittade en massa men hade såklart inga pengar med mig SMART FRIDA!

och nu sitter jag här i min säng och gör absolut ingenting, snart börjar svenska hollywood fruar och det är ett coolt program CHECKA!

men vi hörs sen, Puss!


Godnatt

Nu ska jag sova behöver verkligen min skönhetssömn,
och vi hörs ju såklart imon ju
KYSS!

Godnatt

Nu ska jag sova behöver verkligen min skönhetssömn,
och vi hörs ju såklart imon ju
KYSS!

Vill ha!


Hemma

Hejsan :) hemma nu, hittade massa saker men hade inte råd för jag köpte ju nya converse igår så
men fanns mycket såklart som jag ville ha! men Bert serien fick jag iallafall med mig hem.

Men nu ska jag datanörda mig och kolla lite på Bert osådär, hihi
vi hörs lite då och då
Kram!

Ändrade planer

Drar till stan nu hörs om några timmar, puss!

Söndag

Hej hej bloggen! hur mår ni? jag mår bara bra..
Och så var det söndag igen, ja helgen går så otroligt snabbt om jag får säga det.

Och idag ska jag väl inte göra nått speciellt bara hänga framför datan kanske åka nånstanns?
Men nu ska jag gå och käka lite frukost pussar och kramar!

Tisdag

Hej bloggen!
Förlåt för en urkass uppdatering men jag behöve ta en liten paus, plugga med mera.
Men nu är jag tillbaks och har mycket mer att berätta såklart.


Hemma från skolan idag kan det vara svininfluensan kanske ?
har iallafall ont i musklerna och är skit trött och har en otrolig huvudvärk.
Men nu ska jag gå och lägga mig en stund så hörs vi sen,

Puss och kram! ♥

Cocoo

Förlåt för den dåliga uppdateringen oså men det ska bättras men iallafall så vill jag tipsa er om sveriges största smyckes handel klicka här för att komma dit direkt, riktigt fina smycken finns det där till alla
kolla kan ni göra och det skadar väl inte ?


Puss och kram


Hjälp mig!


Smyckeshållare
Hittade en jätte fin smyckeshållare inne hos favvobloggaren Foki, och nu vill jag ha nån av dessa underbaringar så
vilken ska jag välja? måste ha nånting att hänga mina smycken på HJ'ÄLP MIG SNÄLLA! :)


Ni hittar den
här

Precis hemkommen

Hej! Kom precis hem ifrån staden blev ingen shopping knappt, fick bara med mig hårfärg. Får åka in nån annan dag och shoppa då!

Snart ska jag färga håret IGEN, färgade det för cirka tre veckor sedan från blondt till brunt ^
men nu ska det minsann bli riktigt mörkbrun hihi
Men vi ses senare ;)!

Onsdag

Hej alla underbara.
Hur är det fatt? med mig är det bra bra =)


Snart ska jag dra mig till skolan först måse jag så klart slänga på mig kläder, men jag vet inte vad jag ska ha på mig som alltid.. fter skolan drar jag till staden med Nathalie Nathalie och Ebba ¨så det blir inte så mycket bloggande från min sida idag .


Men nu måste jag nog ta på mig kläder ;)
Men vi hörs puss och kram, F

Ett godnatt nu

Nu ska jag sola sen duscha därefter plugga sen tror jag faktiskt jag ska sova
men vi hörs ju imorgon..

Puss på mina fina läsare! ♥

Andra avenyn


Någon mer än jag som saknar det gammla ? när det var alla dessa favoriter ?

Iallafall nu ska jag kolla andra avenyn på datan istället för klockan nio på tv,
så nu slipper ni mig i 43minuter haha
Men ska först hämta kakor och dricka , men vi hörs senare pussar!


Detta pumpas i mina högtalare

Iyaz - REPLAY

paul & Michael jackson -
Say say say

Kick
- Ge mig lite mer                                                 

Beyoncé
- Broken-hearted Girl

K'naan
- Take a minute & wavin' Flag

David guetta & Akon
- Sexy bitch

Cobra starship
- Good girls go bad

Rihanna & Jay-Z
- Run this town

Keri hilson Kayne west & Ne-yo - Knock you down

Pitbull & Jim- Hotel room service




                                                             


Namnhalsband



Jisses det är så jäkla fint usäkta språket men det är allvarligt talat det :)
Själv har jag inget men skulle mer än allt önska att jag hade ett, får ta och tjata på mammsen nu då!
thihi ^.^



Smycket hittar du på  http://www.mittnamnhalsband.se & http://www.bettiesgalleria.com/


Hemma en sväng

Hallå bloggen & alla söta läsare :)


Dagen gick snabbare än förväntat, mycket skratt och glada miner i från min sida.
Nu ska jag kolla på tv och sånt mys sen blir det att plugga lite gran med , det blir tyvär ingen stan för min del idag :( med imorgon då ska det shopppas!





090915

Morsning korsning =)


Läget med er? med mig är det helt OK
Ska snart dra till skolan och blä det är en lång dag idag och jag som inte somnade  fråns klockan halv tolv igår så jag lär ju självklart somna hahaha ;)

Och efter skolan kanske jag drar in till staden och shoppar lite ulallaue
Men nu måste jag faktiskt fixa klart mig, ni får dagens outfit när jag kommer hem .

Ha en jätte bra dag alla läsare! ♥

Godnatt

Ja nu ska jag och mamma titta på film och sedan ska jag
sova för imorgon ska jag dra till plugget för jag mår bättre nu ju
och så känns det lite konstigt  förjag pallar verkligen inte skolan, jag klarar mig utan känns det som, men jag måste väl snart tänka på verkligheten jag lever liksom i en drömvärld och tror att allt ska komma till mig, att jag ska växa upp flytta utomlands gifta mig med en rik snubbe hahaha nu får jag väl snart ändå ta och ge mig, väx upp nu frida! ;D

Ja juste det var en som frågade vart kläderna jag skrev
om innan att jag vill ha är ifrån och allt är ifrån H&M! :)
Men iallafall ska jag kolla film nu som sagt men vi hörs imorgon,
Puss, F

Dagens outfit





                           ♥ Linne & Halsduk - H&M
                          ♥
Jeans - Gina tricot
                         ♥ Smink - ingenting ^


                                      Converse & Skinjacka till.

Dagens

Dagens kläder :  Hallonrosa linne och jeans strumpor bh och trosor. (bild kommer)
Dagens låt:
saysaysay med michael jackson
Dagens dusch: har inte duschat idag
Dagens frisyr:  uppsatt i en bullle
Dagens smink: ingenting
Dagens händelse: sjuk
Dagens planer:  dra till farmor och käka
Dagens vill ha: KLÄDER
Dagens saknad: alla
Dagens drog: kärleksmums
Dagens tråkigaste: ont i huvvet
Dagens roligaste: 17 agaiin
Dagens finaste: Zac efron
Dagens måste: äta
Dagens dricka: vatten
Dagens mat: inget ännu

Dagens sjuka: Feber förskyld
Dagens kärlek: ZAC EFRON
Dagens mående: sjuk foooortfarande -.-

Det här vill jag ha

                   

             Är jätte shopping sugen men och det här ska jag minsann köpa!


7th heaven

Någon mer än jag som följer den gammla serien sjunde himlen? hihi.
Jag sitter nu och kollar på det, det är såå jäkla bra! 

Men nu är reklamen slut så hido!

Måndag

God morgon! Hoppas att allt är bra med er, Jag mår fint är bara lite trött
eftersom det blev en seen kväll igår, ja den här dagen ska spenderas på soffan med film i högsta hugg och datan på bordet haha. 
 
Men nu ska jag starta en film
puss och kram

HÅRTIPS

Trots att den har funnits ute ett tag nu och att alla typ har snackat så mycket bra om den så var jag själv sugen på att köpa mig en, och det är ju självklara Schwarzkopf Professional Osis+ Dust it jag snackar om.

Vill du slippa platt och livlöst hår? då ska du absolut köpa schwarzkopf professional osis+  Du hittar dom bl.a i frisötsalonger och kostar 130kronor. 

Hur man använder det
 
Man lägger det mellan benorna och rör lite på stället och det blir bäst om man använder lite hårsprey till också så blir det super :)





Dreamoutfit

                 Hade inget annat för mig så jag slängde ihop en dröm (party) outfit :)

klackar skor - Modekungen
Linne - Avanna
hägmidjade shorts - Topshop
Armband - Cocoo
Väska - Asos




Back ..

from farmor, det var trevligt där mycket snack och såndanna grejor.
Och då var den här helgen över, men jag tror jag ska stanna hemma från skolan imorgon med så jag blir riktigt frisk. Men nu ska jag kika runt i lite shoppingsidor...
Men vi hörs lite då & då , PUSS! ;)

Söndag

Då var det söndag igen.
Igår blev det ingen uppdatering alls, det var för att jag hade fullt upp att fixa för vi hade en liten tjejkväll igår mysmys..


Och idag ska jag dra till farmor och käka kroppkakor, sen ska jag dra till ikea och inhandla lite grejor till mitt rum ;)! Men nu ska jag sova en timme eller tvåe så vi ses PUSS!

Godnatt

Nu är jag mega trött så nu ska jag bädda ner mig i min sköööööööööööööna säng. Men vi hörs i morgon eller hur? ;) Puss på er!


Härlig kväll?..

Hej hopp gummi snopp, nästan precis utkommen från duschen det var skönt att sola, länge sedan jag gjorde det ! ;)

Och nu shakar jasmine nathalie och alla andra röven av alla killar, och här sitter jag och tråkar framför Pirates of the caribbean vid världens ände det suttar verkligen att vara sjuk ibland, men nu är reklamen slut så back to the movie

Ha en mysig kväll för det ska jag försöka ha !♥


Solarium

Nu ska sola solarium (OCH BLI BRUN) och det blir en 20 minutare såklaeert
men vi höres efter, Kyssssss!


'

Magen skriker på mat

Nu ska jag dra mig neråt och laga lite mat * vrålhungrig * Sen blir det att kladda lite på skåpen i köket ;) jag är bra på sånt varisig ni tro det eller ej.

haha vi ses senare
Puss , F


en till lista

1. När gick du upp idag?
nio

2. Diamanter eller pärlor?
Diamanter

3. Senaste filmen du såg på bio?
Brüno, i think ? ;)

4. Favorit-TV- program?
Oj det är en massa, gossip girl, idol bla.

5. Vad åt du till frukost?
Två mackor och en glas med oboy

6. favorit film/er?
Stomp the yard
step up 1&2
The fast and the furious 123&4

7. Din favoritmat?
TACOS!

8. Vilken mat gillar du inte?
soppor.

9. Favoritchips?
vitlöks chips, mums!

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
ingen anning

11. Vilken bil kör du?
barbie bilen¨

12. Favoritmacka?
massa

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag kan du inte stå ut med
Öhm?

14. Vilka är dina favoritkläder?
Mina ljusa jeans converse och urringade ryggtröjan

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Hawaii :)

16. Favoritklädmärke?
Är inte så inne i märken längre.

17. Var vill du dra dig tillbaka?
Dra mig tillbaka ?

18. Favorittid på dagen?
morgon och kväll

19. Var är du född?
kalmar

20. Vilken är din favoritsport att se på?
Dans & fotboll

21. Coca Cola eller Pepsi?
Cola

22. Fotboll eller ishockey?
Fotboll

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Nattuggla

24. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Nix

26. Vad ville du bli när du var liten?
polis :D

27. Bästa barndomsminnet?
massor

28. Varit i Afrika?
nej men skulle gärna vilja

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
när jag vaar liten (a) min hamster..

30. Varit med om en bilolycka?
Nix

31. Favoritdag i veckan?
Lördag

32. Favoritrestaurant?
ehm, hemma :)?

33. Favoritblommor?
rosa rosor :)

34. Favorit-snabbmatsrestaurant
Donken såklart!

35. Äger du en cykel?
Ja, två

36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
hm?

37. Läggdags?
halv tolv

38. Vad lyssnar du till just nu?
msn

39. Favorit färg
Guld blå rosa vit svart & röd

40. Hur många tatueringar har du?
inga ännu

Lista

Nu sitter jag här och tråkar som bara den men snart ska jag måla vårt kök ;) haha vi får väl se hur det går med det, men nu ska jag göra lite roliga listor tills dess.


Vad såg du på tv sist? Män som hatar kvinnor
Vems blogg läste du sist? Kenzas
Vad åt du sist? farmors kakor
Vem pratade du med sist? Adam
Vem ringde du sist? jadu det vet jag inte änns själv ;)
Vem messade du sist? Nathalie
Vad läste du sist "bok"?  Ljudet av ditt hjärta
Vem pussade du sist? M :)
Vem kramde du sist? M där med :)
Vem bjöd du sist på något? jag bjöd emil på en cola i tisdags
Vad köpte du sist? En tröja från bikbok

Skinjacka

Vill ha, Vill ha, Vill ha Vill ha Vill ha Vill ha!
Funderar på att köpa den här skinjackan? * Hm fundersam *
Det är ju kenza zuoiten som designat och den  är grymt snygg!


090911

Hej sunshines! =)


Hemma från plugget idag med, har fått massa lustiga knoppar på kroppen as creepy ;o sen har jag en otrolig jäkla huvudvärk som verkligen inte vill gå bort  och förlåt för mitt dåliga ordföråd haha! men det är skönt att det snart är helg iallafall , men jag får nog skippa vallen i kväll :'(!

Men nu ska jag käka min rejäla frulle och kolla på män som hatar kvinnor, se den se den se den se den.

men vi hörs senare puss på er!


Onsdag

Hallo bloggen, är hemma från skolan idag mår inte så himmla bra så här ligger jag och kollar på andra avenyn
men jag slänger in ett inlägg när jag har sovit oså .
Puss!

Onsdag

Hallo bloggen, är hemma från skolan idag mår inte så himmla bra så här ligger jag och kollar på andra avenyn
men jag slänger in ett inlägg när jag har sovit oså .
Puss!

Välkommen till min nya blogg!

Det här kanske är min 10onde blogg? kanske. Men jag behöver verkligen skriva av mig lite granna så nu ska jag ge det ett försök till!

Hoppas ni fortsätter läsa, ciao.

RSS 2.0