filmtips

Ville bara tipsa er om Johan falk filmerna :) dom är så otroligt bra, mycket spänning hela tiden
det är liksom inte som wallander eller beck utan ännu bättre.
och dessa har nu också blivit mina favorit filmer!

Nolltolerans
Livvakterna
Den tredje vågen
Johan Falk: GSI
Johan Falk - Vapenbröder
Johan Falk - National Target
Johan Falk - Leo Gaut
Johan Falk - Operation Näktergal ( kommer ut den 4 nov )
Johan Falk - De Fredlösa  ( kommer ut den 4nov )


Här har ni dom alla, det är ju bäst att börja med dom från början för då fattar man lite mera och ett + i kanten är ju att frank wagner som spelas ut av joel kinnaman är urläcker =)!


Jag är kär! ♥



                                (klicka på bilderna för att få se dom större.)


Hkkalender

titta vad jag fått av mami..
en hello kitty jul kalender fast jag får ju inte äta dom
fråns om en månad men ändån =)♥

Osis+ DUST IT

Ville bara tipsa er om ett jätte bra puder som jag använder till mitt hår, jag snackar såklart om Schwarzkopfs  Osis+ Dust it. Det är ett torrvax som används för att skapa mer volym i håret och de är superduper bra.
om du skulle prova det här så är ett extra tips att ha lite hårspray med eftersom då sitter det bättre, glöm inte att man bara ska använda lite i varje bena för att blir det för mycket så kan det bara bli pissigt och kladdigt och det är inte kul alls men jag rekomenderar detta puddret stark,

Jag vet burken är skitliten och svindyr. Jag köpte den som sagt för 129 kr men förståss då var det ju rea men den ligger nog på 180 kronor eller runt där iallafall . Och burken räcker ju gott och väl länge. En sak är säker iallafall - aldrig mer platt & livlöst hår! :)

Testa :)!


Dagens köp


skor från deichmann 350 kronor


Kofta / jacka från gina tricot 250kronor


 
och en liten vän fick jag med mig hem, 50kronor på citygross :)

091031

Hej på er, som ni ser är jag redan uppe och har typ varit de i en 20 minuter
ska strax dra in till stan och kolla runt lite på hansa city

mår inte så bra idag det blev ju rätt så sent i går om jag säger så och sen ska man upp såhär tidigt det är fan sjukt, men aja får sova mer när jag kommer hem. Och just ja på måndag börjar plugget igen och jag hatar det om ni ville veta:)
men nu skriker dom där nere så jag måste kila
men ni får ha en jätte bra dag! så hörs vi, ♥


godnatt

nu drar jag mig mot sängen, jag är dödstrött men det blir lätt så när man ska kolla på alla bloggar och samtidigt har konversationer med sina vänner då glömmer man bort tiden helt och hållet

men vi får höras imorgon
sov gott mina fina läsare
puss

Det här visste ni inte om mig...

Jag är egentligen blond
jag är väldigt blyg i för vissa personer
jag har svårt för att öppna mig för nya personer
jag älskar melon
jag har en hamster
jag har spelat fotboll fram tills augusti detta året
jag älskar killar med bruna ögon
jag sjunger alltid i duschen'
när jag blev brunett fick jag bättre självförtroende


där fick ni veta lite kuliga saker om mig kanske inte alls så intressanta men blä skitsamma :)!
har ni frågor så kan ni alltid ställa dom.



hemma..

Kom hem precis nyss, har träffat en väldigt gammal vän och det var jätte kul faktiskt ♥
Nu hade jag tänkt tvätta bort smink slänga på mig en stor tröja och gå ner och slänga in
popcorn i mickron sedan bara mysa med all halloween movies :)

Vad ska ni göra ikväll? :) ♥


Vad ska jag skriva här?

Tja :) ♥

Nathalie och Jasmine gick nyss, snart ska jag på kalas hos faster fast det är fortfarande tveksamt om jag ska det eller ej skönare och sitta här och bara ta det lungt käka lite gott och kolla på tv kanske..

Men nu tänkte jag gå ner och hämta mina kroppkakor mums!
vi hörs senare ! :)

fredag

morsning korsning.
hur är mår ni? jag mår hyffsat lite trött bara
igår blev de jätte dålig uppdatering eftersom jag hade fullt upp med att välja kläder och så hit och dit
iallafall vi drog in till palace klockan halv nio allså jag nathalie och jasmine, fast det var inte kul alls däär


Men nu tänkte jag nathalie gå och käka lite frukost och sedan fixa oss lite gran
men vi hörs, ha en bra dag! ♥

FULA SKOR!

de här skorna är nått som aldrig skulle falla mig i smaken att ta på mig!
vem är det som kommer på det här skämten ? ;)



  

hahahahahahahahahahahahahahhahahahhahahahaha ♥

.. så jäkla häftigt!

jag klickade runt lite på google som jag brukar göra och helt plötsligt kommer det upp typ hellokitty-mat? och jag blev förståss tvungen att klicka in på det, och jag är grymt impad av dessa små matlådor som tydligen kalas bento skulle vilja prova en sån här liten matlåda hihihi =)!

   

Dagens outfit


 


vit linne ifrån gt 99kr
röd-grön skjorta från Gt 249kr
vit klocka från guldfynd 250kr
tights - h&m 60kr
strumpor(h) nån sportaffär

091029

Guten morgen =)


Precis nyvaken, vaknade av att solen bara sken mig rätt in i ögonen *irrrrriterande*
men nu ligger jag här i min säng och klickar runt lite på datorn, tänkte gå och slänga i
mig lite frukost nu

Hej så länge



nattinatti

Har precis proppat i mig en tallrik med raggmunkar med sylt det var smaskens!
och ja nu ska jag gå och krypa ner i min säng och sova ett par timmar


.. och kolla vad fint min underbara vän målar, tjejen har verkligen talang
men hon inser inte det själv -.-


aja puss och godnatt! ♥

just nu...

ligger jag här på golvet och kollar på efterlyst
jag är nog efterlyst's största fan (y) hahahahhhahahaha

 
nu är jag skit snäll och bjussar på en snygg bild på mig, helt osminkad!


T R E A V V Ä R L D E N S S N Y G G A S T E K V I N N O R!








Alessandra Ambrosio, Megan Fox & Adriana Lima


Dagens frida

  

musse pigg tröj/tunika - Melba.se
Tights - H&M
armband - Gt & lindex
Skor - bianco
och Jackan åkte på direkt och den är ifrån stadium

hemma igen..

Hej!
Nu har jag precis kommit hem jag fick med mig en stor röd jacka ett par lacktights och ett par varma vinter skor, skulle egentligen köpa ett par klackaskor men det blev inte så, så jag får ta och få med mig dom hem imorgon..

Men nu ska jag tvätta av mig smink och slänga på mig mjukiskläder men vi hörs snart :)

091028

Godmorgon!

Vaknade för en stund och huvudvärken har släppt (och det är gutt tycker frida)..
ska strax gå ner och äta lite frulle sen ska jag gå ut en runda med bebisnia

men nu måste skynda mig på lite  för jag ska ju till stan sen när pappa har jobbat så..
Ha en bra dag allesammans!  (dagens outfit kommer in senare!)

trött..

Fan vad kallt det har blivit nu och jag är hur trött som helst ska försöka sova ett tag
får se om det funkar för jag har fått en fruktansvärd huvudvärk som verkligen inte vill gå bort
men jag får ta och försöka sleepa nu iallfall så vi hörs imorgon!


Godnatt
Kram♥

en lååång lista

10 favoriter:
Färg: Svart guld rosa bl.a
Mat: emils mat är absolut bäst !
Band: massor
Film: Johan falk måste jag väl ändå säga :)
Skådis : Joel Kinnaman
Sport: vanlig fotboll och amerikans fotboll
Årstid: Sommaren!!
Veckodag: saturdayys
Glassmak: choklad och vanilj
Tid på dygnet: jätte tidida morgonar och sena kvällar är nice


9 för tillfället:
Humör: glad
Smak: ?
Kläder: min gothia tröja
Bakgrund: en kudde :)
Nagellack: rosa vit typ?
Tid: 00:06
Omgivning: massa snack på tv
Irritationsobjekt: what?

8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän: Amanda emma och ebba
Screen name: screen name, frågetecken
Husdjur: en jobbig hamster har jag b.la
Piercing: tog hål i öronen när jag var fem och i naveln när jag var 13
Förälskelse: haha, det var nog i ettan när jag och kevin var tsm i 3 dagar sen så ville min kompis och ha han så vi tre var tillsammans (Y)
Musik: aqua !
Bil: ?
Puss: tvåan eller trean tror jag

7 senaste:
Cigarett
: för över tre år sen
Mat: mc''donkan
Dryck: cola
Biltur: bilturen hem från stan ^
Kyss: ingen på länge :(
Spelad låt: hit the floor med Big ali
TV-program: navy cis

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: nej
Brutit mot lagen: yes
Blivit arresterad: nej
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Ja
Kysst någon du inte känner: Aa..

5 nej tack:

Kläder: .
Mat: Fisk
Musik: bla jazz techno
Dryck: öl
Personlighetsdrag: Falska

4 saker:
Du gjorde igår kväll: tog det lungt
Du kan höra just nu: teven
Du inte kan leva utan: min familj och mina vänner
Du gör när du har tråkigt: data

3 personer:
Du kan berätta allt för: mina närmaste vänner och min mamma.
Du tycker om: massa
Du inte gillar: massa

2 val:
Kaffe eller te: kaffe och te
Vår eller höst: hööööst för då fyller lille fridisen år ju


fina smycken

Kolla vilka uläckra armband jag hittade inne på Bracy's hemsida, i love them!
ska nog ta och klicka hem mig dessa två underbaringar vad säger ni om det :)?

     



Före & efter..

Före ------>            <-------Efter

         bilder på håret som ni ville ha :) here they come.
               (Klicka på dom så att dom blir större)


Tisdag

Hej mina vänner :) hur är det med er ?


Jag är på skit bra humör inte för att jag vet varför men så är det iallafall..
Det har varit en skön tisdag faktiskt det började med att jag vaknade 
runt tio solade en kvart, drog sedan bort till mormor och mamma hjälpte mig att färga håret så nu är det nice, sen hem fixa sig och sedan dra in till stan och träffa jasmine ebba och nathalie lite snack sedan begav sig nathalie jag och jasmine till fredriks skans och kollade på kalmar ff mot malmö ff och det slutade med att kff segrade med 5-4

och nu sitter jag här i min skööööna säng och njuter av värmen som jag får, fast mina tår har typ dött..
nu ska jag gå och tvätta av mitt smink så hööööörs vi.

Rubrik

Nu är jag hemma en snabbis och fixar lite och jag tänkte slänga in en bild på vad jag har på mig idag.



Kofta - Vila
♥ Linne - Gina tricot
♥ bruna chinos - Gina tricot
Skor - Converse
♥ Armband - Lindex

en jacka och väska till..

Måndag

Gomorrron =)
Nu har jag varit uppe i en timme och hunnit vakna till lite, ätit lite frukost och duschat oså
strax ska jag dra ut en stund i det kalla vädret uscha!

Men nu måste jag slänga på mig lite kläder

Ha en bra dag! Puss ♥♥♥

seegt

Ja jag la av med rensningen för ett tag sen haha jag pallade helt enkelt inte ;)
så nu ligger jag här i soffan och kollar på mammas pojkar, tim är rätt snygg tycker jag minsann (a)

snart ska jag gå och lägga mig så vi hörs nog inte mer idag tror jag inte
meeeeeeeeeen imån! hiihih puss och godnatt då ♥


jaaaaaaaaaaaaaaaao


Såhär ser det ut i mitt rum just nu, ska rensa och sammla på mig nytt..
men vi hörs när jag är klar, om det blir ikväll det har jag ingen anning om -.-

Hemklickat

Det här påväg hem till mig nu..


Söndag

Hej på er, förlåt för den dåliga uppdateringen.
Har inte haft tillgång till dator eftersom jag varit hos min pappa..

Igår blev det iallafall staden och det här fick jag med mig hem:    
Linne  - Gina tricot 199kr
Nitarmband - Lindex 49kr

(och det gråa som är på linnet kring mitten syns inte så skarpt)


Fredag

God morgon! hur är det med er? med mig är det toppen!
Sitter nu här med pyjamas och nu kan man säga att mitt höstlov börjat skööööööööönt!
Idag ska jag dra in till stan och kolla runt lite tror jag


Men måste hoppa in i duschen nu , ha en bra dag! ♥

nej nu orkar...

jag inte mer jag är vansinnit trött :o ska ta och sova ett par timmar nu tror jag
puss och godnatt! ♥

Fresscsh

Nu är jag hemkommen, eller ja för ett tag sen
nu sitter jag här i min säng nyduschad och fresh och blippar runt på datorn och kollar på efterlyst igen haha!

Imorgon blir det att dra in och shoppa lite kanske
men får-se hur det blir med de, men nu ska jag fortsätta med det jag håller på med
så hörs vi senare.. som sagt ska jag ju dygna så det blir ett antal till ''intressanta inlägg''
men vi hörs senare.

091022

Hallå på er :)
Kom precis hem efter en lång skoldag, vi hade nån slags invigning idag så vi gick till tjugo i fem
vi bjöds på glass och vi fick se på nån slags pjäs osånt men nu sitter jag här och tråkar 
strax blir det att bege sig iväg till dansen..
Men nu måste jag nog slänga på mig lite kläder


Men ni får ha en jätte bra kväll så hörs vi! Puss


Onsdag

Hej på er ! =)
Idag har det varit rätt så bra faktiskt, jag och nathalie stod och sålde i hobban
och sen efter det hade vid engelska prov och det gick hyffsat..

Igår var jag jasmine och ebba i stan och jag fick med mig en röd skjorta hem, bild kanske jag kan visa någon dag? :)


Men nu ska jag fortsätta kolla på efterlys vi hörs efterråt, puss!

Förlåt för den rent ut sagt pissiga uppdateringen...

Hej Hej!
Stressad vecka har det minsann varit hem från stockholm massa plugg och tråkiga grejer, men nu SKA jag börja blogga igen. Dagen gick fort stan efteråt och nu ligger jag här i min säng och väntar på maten ska bli klart,

Men ska läsa i genom alla mina e-mails nu men vi hörs efter jag käkat
Pussar! :)


RSS 2.0