Tisdag

Hej mina vänner :) hur är det med er ?


Jag är på skit bra humör inte för att jag vet varför men så är det iallafall..
Det har varit en skön tisdag faktiskt det började med att jag vaknade 
runt tio solade en kvart, drog sedan bort till mormor och mamma hjälpte mig att färga håret så nu är det nice, sen hem fixa sig och sedan dra in till stan och träffa jasmine ebba och nathalie lite snack sedan begav sig nathalie jag och jasmine till fredriks skans och kollade på kalmar ff mot malmö ff och det slutade med att kff segrade med 5-4

och nu sitter jag här i min skööööna säng och njuter av värmen som jag får, fast mina tår har typ dött..
nu ska jag gå och tvätta av mitt smink så hööööörs vi.

Kommentarer
Postat av: amelia

VISA BILDER VILL SE JU.?

2009-10-27 @ 23:20:35
Postat av: Kajsa

det är bra här :D

jätte fin blogg föresten . . .

2009-10-27 @ 23:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0