Frågor & Svar

Nu tänkte jag ta och svara på några av era frågor


1. Vad sysslar du med på fritiden?
Svar: Jag umgås med mina vänner shoppar pluggar dansar
och tar det lungt.

2. Vad lyssnar du på för sorts musik?
Svar: R&B rock och massa annat

3. Vad är det du helst kollar på hos killar?
Svar: Ögonen personligheten och jag kollar helst på
utseende.

4. Har du några piercingar?
Svar: Ja i öronen och i naveln ska nog ta
i tungan nästa månad :)


5. Vilka är dina favorit affärer?
Svar: Gina tricot H&M Bianco MKS Bikbok b.la

6. Vilka är dina absolut bästa filmer?
Svar: The fast and the furious (1,2,3,4)
Stomp the yard, Johan falk,  och massa :)

7. Vilka är de hetaste killarna enligt dig?
Svar:

Chad Michael Murray


Joel Kinnaman

Christiano Ronaldo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0