Torsdag

Dagen har varit bra och fort har den men gått
och nu sitter jag här i min säng och kollar och kollar runt lite som vanligt :)

börjat med att göra en rolig lista (Y)

Namn: Frida
Kön: Tjej
Ålder: 14,5
Längd: 1,60
Smeknamn: Frida
Hårfärg: Mörkbrunt med blonda slingor
Ögonfärg: Brungröna.

Har du någonsin
Ätit sushi:
 Ja
Varit ihop med någon som varit otrogen: Nej
Klättrat på berg: Skulle vilja
Sett vita huset: på bild? :)

Antingen eller
Kallt eller varmt:
Varmt & kallt
spets eller satin: spets
Svart eller rött: Svart
Regn eller snö: Regn
Rosor eller tusensköna: Rosor
Vår eller höst: Höst
Matte eller engelska: Engelska

Motsatta könet
Gillar du någon just nu från det motsatta könet:
nej
Vet den om det: nej
Vad tittar du på hos en man: Utseende och personligheten såklart


Inom de 48 timmarna
Kramat någon: ja.
Bråkat med en kompis: Nej

Gillar du att:
Ge kramar:
Ja
Ge massage: få* massage
Gå promenader i regnet: Nej

Övrigt:
Vad gjorde du förra sommaren:
Gothia cup
Svär du för mycket: neje inte mer än nån annan (a)
När duschade du senast: nyss
Vilken färg är det på dina byxor just nu: har inga
Vilken låt lyssnar du på just nu: Break your heart med taio
Vad är bredvid dig just nu: en hög med läxor
Saker på skrivbordet? har inget skrivbord?
Senaste biofilm: Avatar två gånger
Bästa bok du läst på senaste tiden: Snabba cash
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): har inget
Vad var det sista du åt: Potatisbullar heter det nog?
Vem/vilka vill du spendera resten av livet med: Mina fina vänner och familjen såklart.
Hur är vädret just nu: kallt
Vad gjorde du igår kväll: Läste
Vem pratade du sist med på telefon: min moster
Vad gör dig glad: mina vänner gör mig glad
Vart skulle du vilja du åka: mallorca
Vill du ha barn: ja men inte nu
Vad ska dom heta: ingen anning, inte nått svenskt iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0